W budynku Bratniak znajdują się trzy sale ogólnodostępne, z których mogą korzystać organizacje studenckie, koła naukowe oraz studenci indywidualnie. Rezerwacja sali jest przeprowadzana przez Samorząd Studentów Politechniki Gdańskiej.
Procedura rezerwacji sali konferencyjnej (402A, 402B)
1. Zarejestruj się na https://e.sspg.pl – wymyśl swój login, podaj e-mail w domenie poczty studenckiej (@student.pg.edu.pl – później można go zmienić w panelu zarządzania użytkownikiem!) i uzupełnij pozostałe dane. Aby dokonać rejestracji musisz być studentem Politechniki Gdańskiej.
2. Po potwierdzeniu i aktywowaniu konta poprzez link wysłany na Twoją pocztę studencką wejdź na eSSPG (link powyżej) i uzupełnij dane przechodząc do opcji "Zarządzaj kontem" -> "Zarządzaj danymi osobowymi".
3. Salę możesz rezerwować:
- jako organizacja: Jeśli Twoja organizacja jeszcze nie jest zgłoszona, zrób to wybierając z menu po lewej opcję "Organizacje" -> "Zgłoś koło lub organizację". Zgłoszenie koła wymaga przesłania aktualnego statutu oraz potwierdzenia istnienia koła odpowiednim zaświadczeniem. Jak koło/organizacja zostaną zgłoszone wygenerujemy za Ciebie taki dokument, który musisz przynieść podpisany do naszego biura (pok. 216, Bratniak) celem potwierdzenia danych.
- indywidualnie: nie musisz zgłaszać swojej organizacji – przejdź do kolejnego punktu
4. Przejdź do zakładki "Rezerwacje" -> "Zarezerwuj salę" w systemie eSSPG. Wybierz, czy chcesz zarezerwować salę 402A czy 402B. Pamiętaj o przeznaczeniu sal oraz dostępnego w nich miejsca:
- sala 402A jest salą typowo warsztatowo przeznaczoną dla około 25 osób
- sala 402B jest salą typowo konferencyjną przeznaczoną dla około 55 osób
5. Wybierz dzień z kalendarza klikając na niego. Zanim to zrobisz możesz sprawdzić dostępność sali – terminy już zarezerwowane wyświetlają się na czerwono i są opisane godzinami!
6. Uzupełnij pozostałe pola formularza i prześlij go. Z Twojej strony to wszystko – w razie akceptacji lub odrzucenia rezerwacji zostaniesz o tym powiadomiony zarówno na podstronie "Rezerwacje" -> "Moje rezerwacje", jak i na Twój adres e-mail. Nie musisz przynosić żadnego pisma, my zajmujemy się resztą formalności.
Upoważnionej osobie na wydanie decyzji przysługuje 7 dni roboczych. Pamiętaj, aby złożyć rezerwację z conajmniej tygodniowym wyprzedzeniem przed planowanym wykorzystaniem sali. Rezerwacje, które oczekują na akceptację, nie są zaznaczane w kalendarzu. W wypadku podobnych terminów rezerwacji sali akceptowane jest to zgłoszenie, które zostało nadesłane wcześniej. O akceptacji lub odrzuceniu rezerwacji użytkownik jest informowany drogą mailową, jak i również odpowiednim opisem wniosku w systemie eSSPG w zakładce ‚"Moje rezerwacje". Podanie zaakceptowane przez Z-cę Przewodniczącego SSPG ds. Finansowo - Gospodarczych oraz administratora budynku Bratniak jest przekazywane na portiernię, skąd w podanym terminie można pobrać klucz do sali.