SALE KONFERENCYJNE

W budynku Bratniak znajdują się trzy sale ogólnodostępne, z których mogą korzystać organizacje studenckie, koła naukowe oraz studenci indywidualnie. Rezerwacja sali jest przeprowadzana przez Samorząd Studentów Politechniki Gdańskiej.

Procedura rezerwacji sali konferencyjnej (205, 402A, 402B):

1. Zarejestruj się na https://e.sspg.pl – wymyśl swój login, podaj e-mail w domenie poczty studenckiej (@student.pg.gda.pl – później można go zmienić w panelu zarządzania użytkownikiem!) i uzupełnij pozostałe dane. Aby dokonać rejestracji musisz być studentem Politechniki Gdańskiej. 2. Po potwierdzeniu i aktywowaniu konta poprzez link wysłany na Twoją pocztę studencką wejdź na eSSPG (link powyżej) i uzupełnij dane przechodząc do opcji ‚Zarządzaj kontem’ -> ‚Zarządzaj danymi osobowymi’. 3. Salę możesz rezerwować:

  • jako organizacja: Jeśli Twoja organizacja jeszcze nie jest zgłoszona, zrób to wybierając z menu po lewej opcję ‚Organizacje’ -> ‚Zgłoś koło lub organizację’. Zgłoszenie koła wymaga przesłania aktualnego statutu oraz potwierdzenia istnienia koła odpowiednim zaświadczeniem. Jak koło/organizacja zostaną zgłoszone wygenerujemy za Ciebie taki dokument, który musisz przynieść podpisany do naszego biura (pok. 216, Bratniak) celem potwierdzenia danych.
  • indywidualnie: nie musisz zgłaszać swojej organizacji – przejdź do kolejnego punktu

4. Przejdź do zakładki ‚Rezerwacje’ -> ‚Zarezerwuj salę’ w systemie eSSPG. Wybierz, czy chcesz zarezerwować salę 205, 402A czy 402B. Pamiętaj o przeznaczeniu sal oraz dostępnego w nich miejsca: -sala 205 jest salą typowo konferencyjną przeznaczoną dla około 20 osób -sala 402A jest salą typowo warsztatowo przeznaczoną dla około 25 osób -sala 402B jest salą typowo konferencyjną przeznaczoną dla około 55 osób 5. Wybierz dzień z kalendarza klikając na niego. Zanim to zrobisz możesz sprawdzić dostępność sali – terminy już zarezerwowane wyświetlają się na czerwono i są opisane godzinami! 6. Uzupełnij pozostałe pola formularza i prześlij go. Z Twojej strony to wszystko – w razie akceptacji lub odrzucenia rezerwacji zostaniesz o tym powiadomiony zarówno na podstronie ‚Rezerwacje’ -> ‚Moje rezerwacje’, jak i na Twój adres e-mail. Nie musisz przynosić żadnego pisma, my zajmujemy się resztą formalności.   Upoważnionej osobie na wydanie decyzji przysługuje 7 dni roboczych. Pamiętaj, aby złożyć rezerwację z conajmniej tygodniowym wyprzedzeniem przed planowanym wykorzystaniem sali. Rezerwacje, które oczekują na akceptację, nie są zaznaczane w kalendarzu. W wypadku podobnych terminów rezerwacji sali akceptowane jest to zgłoszenie, które zostało nadesłane wcześniej. O akceptacji lub odrzuceniu rezerwacji użytkownik jest informowany drogą mailową, jak i również odpowiednim opisem wniosku w systemie eSSPG w zakładce ‚Moje rezerwacje’.  Podanie zaakceptowane przez Z-cę Przewodniczącego SSPG ds. Struktury Wewnętrznej oraz administratora budynku Bratniak jest przekazywane na portiernię, skąd w podanym terminie można pobrać klucz do sali.