Losowanie miejsc parkingowych odbywa się za pośrednictwem formularzy udostępnianych na fanpage’u.
https://www.facebook.com/SamorzadStudentowPG
Zasady udziału w losowaniu:
- Każda osoba może wziąć udział w losowaniu na dany rok akademicki tylko raz.
- Wylosowane osoby nie mają możliwości odstąpienia, czy odsprzedania swojego miejsca - wjazd na parking wymaga i nie będzie działał bez legitymacji studenckiej
- Nad prawidłowością losowania czuwa Prorektor ds. Kształcenia i Dydaktyki, dr hab. inż. Marek Dzida, prof. Uczelni.
- Lista wylosowanych osób, które otrzymają miejsce parkingowe, publikowana jest na fanpage’u i stronie internetowej Samorządu,
Zasady nadania uprawnień do korzystania z miejsc postojowych:
- Należy uiścić opłatę 50 złotych na konto podane wraz z wynikami, wpisując w tytule przelewu: nazwisko, imię i nr indeksu.
- Jednocześnie przesłać na adres cerber@pg.edu.pl , wpisując w tytule maila “parking student stacjonarny”, dwa zeskanowane, wypełnione dokumenty:
- załącznik nr 1 do regulaminu: https://pg.edu.pl/documents/10766/80021488/Regulamin%20korzystania%20z%20miejsc%20postojowych%202018.pdf,
- potwierdzenie wykonania przelewu.
- Studenci, którzy po raz pierwszy otrzymali możliwość korzystania z miejsc postojowych, po przesłaniu maila z dokumentami wymienionymi w pkt. 2, muszą zgłosić się z legitymacją studencką, w celu jej aktywacji do sekretariatu Działu Ochrony Mienia Politechniki Gdańskiej w dni robocze, w godzinach 9-13, nie wcześniej niż 24 godziny od wysłania maila przez studenta zgodnie z pkt 2.
- Uprawnienia do korzystania z miejsc postojowych studentów, którzy mieli aktywowane legitymacje studenckie w poprzednich latach akademickich i zostali ponownie wylosowani, zostaną automatycznie wydłużone w dni robocze w godzinach 9-13 (po przesłaniu dokumentów zgodnie z pkt 2).
Informacje dotyczące kart uprawniających do wjazdu samochodem na teren Uczelni dla studentów studiów niestacjonarnych i słuchaczy studiów podyplomowych: